فرش تشریفات خوی

شهر خوی معروف به شهر گل های آفتابگردان است. صاحب بزرگ ترین بازار بورس دانه های آفتابگردان! خوی از قدیمی ترین  مراکز تمدن در ایران؛ شهری با قدمت 7 هزار ساله است. آرامگاه پهلوان پوریای ولی در این شهر تاریخی و با تمدن وجود دارد. مردم خوی سلیقه ای خاص و منحصربفرد در انتخاب فرش تشریفات خوی دارند. طرحی اسلیمی و ساده بیانگر حس زیبای توجه در نماز مردم خوی می باشد. مردم عزیز خوی استقبال زیادی از فرش های تشریفاتی محراب نقش کردند.

به لطف پروردگار تا به امروز محراب نقش توانسته است رضایت بسیاری از این مردم عزیز را به خود جلب نماید. از این پس محراب نقش قصد دارد با یاری شما مردم عزیز خوی و به لطف خدا تبدیل به بازیگر اصلی فروش فرش تشریفات خوی شود . افتخار می کنیم سجاده فرش و فرش تشریفات کاشان زیر پای نمازگزاران با خدای شهر خوی پهن شود.

چند نمونه فرش تشریفاتی

فرش سجاده محراب نقش کاشان

قیمت فرش تشریفات خوی

قیمت فروش فرش تشریفاتی در خوی به چه صورت است ؟ دلیل تفاوت قیمت های فرش تشریفات در بازار چیست ؟

اگر شما نیز سوالات زیادی درباره قیمت دقیق فرش تشریفات و سجاده فرش دارید ؟ و می خواهید بدانید کدام شرکت ها و تولید کننده ها قیمت واقعی را می گویند رو متن زیر کلیک کنید .

محراب نقش می تند عشــــــق را در تار و پود            فرش سجاده اش ره انــدر قیام و در سجــــود فرش تشریفات، فرش سجاده، طرح دلخواه  هر آنــچه می طلبنـــد جــمله  بایدش موجــود

سابقه درخشان

طرح ها

مشتریان

خدمات ما به مساجد و نمازخانه های خوی

شرکت سجاده فرش محراب نقش ، بهترین تولیدکننده فرش سجاده‌ای و فرش تشریفات تبریز و سایر شهرهای ایران است. این شرکت با سابقه‌ای 20 ساله، افتخار دارد، طرح‌های متنوع و جدید خود را با بهترین کیفیت به هیئت‌امنای مساجد سطح کشور و مدارس ارائه دهد.

انواع طرح های ویژه فروش فرش تشریفات تبریز را مشاهده بفرمایید. طرح های فروش فرش تشریفات در تبریز و دیگر شهرها که کمتر شرکتی ارائه می نماید.

Z

تضمین کیفیت و قیمت عادلانه برای محصولات

Z

شست و شوی آسان و مقاومت بالا

Z

صادرکننده و تولید کننده موفق فرش تشریفات

Z

تنوع طرح و رنگ برای تمامی محصولات

خبری خوش به مردم عزیز خوی

طرح همکاری در فروش فرش تشریفات در شهر خوی

مردم عزیز شهر خوی می توانند با محراب نقش همکار باشند! می پرسید چطور ؟ کافیست در این طرح ثبت نام کنید . و مساجد و حسینه هایی که نیاز به سجاده فرش و فرش تشریفاتی دارند را پیدا کنید . سپس محصولات و نمونه کار های ما را به آنها معرفی کنید. پس از جلب اعتماد مشتریان محراب نقش به ازای هر سفارش 5 درصد از مبلغ کل فروش را به عنوان سود برای شما واریز خواهد کرد.

فرش سجاده محراب نقش کاشان

مسجد شما اولویت ماست

افتخار ماست که در تجربه ی خریدی برتر و با کیفیت همراه شما باشیم.

فرش سجاده محراب نقش کاشان

9 درصد تخفیف

از تخفیف 9 درصدی برای خرید فرش تشریفات در خوی برخوردار شوید.
فرش سجاده محراب نقش کاشان

50 میلیون تومان هدیه

با خرید فرش تشریفات از بن‌تخفیف 5 میلیون تومانی محراب نقش بهره‌مند شوید.
info@mehrabnaghsh.com