سفارش تابلو فرش سفارشی ، هدیه ای جذاب و متفاوت

تابلو فرش سفارشی و سفارش تابلو فرش چهره، این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اگر شما هم در مناسبت‌های خاص به دنبال هدیه‌ای ویژه و ماندگار برای عزیزانتان هستید، پیشنهاد ما به شما در این مواقع، سفارش تابلو فرش چهره‌ای نفیس و زیباست. اینکه چه تصویری برای شما بافته شود، به انتخاب شما بستگی دارد. برای تابلو فرش سفارشی، تصاویر می توانند هم اختصاصی و هم عمومی باشند. منظره، باغ گل، طبیعت، دریا، کوه، جنگل، اشیاء، آیه های قرآن و یا چهره افراد خاص؛ تصمیم با شماست!

تابلو فرش, تابلو فرش چهره, تابلو فرش سفارشی, تابلوفرش فرش سجاده محراب نقش کاشان

تفاوت تابلو فرش سفارشی با چاپی

تبدیل طرح دلخواه و عکس مدنظر شما به تابلو فرش سفارشی، به دو صورت امکانپذیر است: سفارش تابلو فرش چهره به صورت بافت و تابلو فرش سفارشی به شکل چاپی.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

سفارش تابلو فرش چهره ماشینی، به این صورت است که تولیدکننده پس از دریافت تصویر مدنظر شما و تایید کیفیت آن، تصویر را برای تبدیل به نقشه آماده می‌کند. بر اساس این نقشه، تابلو فرش سفارشی شما با نخ و الیافی با کیفیت بافته می‌شود.

 اما سفارش تابلو فرش چهره چاپی، کاملا متفاوت است. به این صورت که تصویر مدنظر شما، بر روی یک فرش سفید رنگ به صورت جوهرافشانی، چاپ می‌شود. کاری شبیه به چاپ تصویر روی پارچه. این شیوه، زمان کمتری را هم لازم دارد. روشن است که بافت، نسبت به چاپ، ماندگاری و دوام بیشتری دارد. اما آماده شدن تابلو فرش سفارشی چاپی، زودتر انجام می شود. نکته‌ای که لازم است به آن توجه کنید، این است که در سفارش تابلو فرش چهره، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که دقیقا همان تصویر مدنظرتان روی تابلو فرش اجرا شود، خروجی کار بیشتر شبیه به یک نقاشی است که روی تار و پود فرش کشیده شده است.

تابلو فرش, تابلو فرش چهره, تابلو فرش سفارشی, تابلوفرش فرش سجاده محراب نقش کاشان

کیفیت ، دوام و ماندگاری با سفارش تابلو فرش چهره

هدیه دادن تابلو فرش سفارشی ، انتخابی است متفاوت که حتی رضایت سخت‌پسندترین‌ها را نیز جلب می‌کند. از آنجا که فرش، ماندگاری بالایی دارد، می‌تواند سال های سال برای عزیزان شما به یادگار بماند. برخلاف تابلوهای نقاشی که ممکن است به راحتی آلوده و کثیف شده و تمیزکردنشان بسیار سخت باشد، تابلوفرش ها به راحتی تمیز می شوند. با سفارش تابلو فرش چهره برای عزیزانتان، حسی از جاودانگی و زیبایی را به آنها هدیه دهید.

خریدی خاص و متفاوت را با محراب نقش تجربه کنید! محراب نقش، نقش زیبایی و اصالت

نحوه ثبت سفارش تابلو فرش

اگر می‌خواهید محصولی با کیفیت را به یادگار داشته باشید، بهتر است بافت تابلو فرش سفارشی را به عهده کسانی بسپارید که سابقه و تجربه بسیاری در زمینه بافت فرش دارند. شرکت محراب نقش کاشان، تولیدکننده انواع فرش و تابلو فرش، با استفاده از بهترین نوع الیاف و مجهزترین دستگاه ها آماده دریافت سفارشات شماست. برای ثبت سفارشتان، می توانید همین حالا، تصویر مدنظرتان را از طریق فرم زیر یا  از طریق ایمیل و یا شبکه های اجتماعی برای ما ارسال فرمایید

  • Max. file size: 64 MB.

mehrabnaghshkashan[at]gmail.com

 ۰۳۱۵۴۷۵۱۳۶۵