شهر قم دومین شهر مذهبی در ایران می باشد. مسجد جمکران و حرم حضرت معصومه (ص) مهمترین جاذبه های این شهر به شمار می روند. شرکت فرش سجاده ای محراب نقش با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه فروش فرش های سجاده ای در قم، بارها به این شهر مقدس و زیارتی سفر کرده است.

محراب نقش، نسبت به مردمان مذهبی و ولایتمدار قم، شناخت و ارادت دارد. به لطف خدا، امیدوار است بتواند خدمات خوب و قابل قبولی را در عرصه فروش فرش سجاده ای در قم ارائه نماید. البته ناگفته نماند، سجاده فرش های محراب نقش، در این شهر تاریخی طرفداران زیادی تا به حال داشته است. زیرا کیفیت و ماندگاری سجاده فرش ها اولویت کار محراب نقش بوده است. امید است؛ این شرکت با یاری شما مردم عزیز قم به صورت جدی تر، وارد عرصه فروش فرش سجاده ای در قم خواهد شد.

نمونه سجاده فرش های انجام شده در قم

تعهد به کیفیت و صداقت در قیمت فرش سجاده ای قم

به قول کسبه های قدیمی بازار، که مهمترین دارایی خود را، اعتبارشان می‌دانستند، به لطف خدا، ما روزی حلال خورده ایم و می دانیم اگر برای دریافت پول بیشتر، در تولید فرش سجاده ای، از مواد بی کیفیت استفاده کنیم؛ کیفیت و اعتبار خود را فدای پول کرده ایم. قطعا این پول حلال نخواهد بود و نه تنها سودی عاید ما نخواهد شد بلکه روزگار ما را هم سیاه خواهد کرد.

باور کرده‌ایم رسیدن به موفقیت در هر کسب و کاری با درستی، صداقت، خدمت حاصل می شود. ضمیر پاک شما قمی های عزیز، به خوبی بین محصول و خدمات با کیفیت و بی کیفیت فرق خواهد گذاشت و در بلندمدت، این کسب و کارهای درستکار، ماندگار خواهند شد.

قیمت فرش سجاده ای قم

 

هزینه و قیمت فرش سجاده ای قم و شهرهای استان قم چگونه است؟ قیمت فرش سجاده ای قم و دیگر استان ها، با توجه به شانه و تراکم و نخ مصرف شده متفاوت است. این روز ها به دلیل نوسان در قیمت نخ ، ما از قرار دادن لیست  دقیق قیمت معذور می باشیم .خریداران گرامی شهر قم و دیگر شهرها می توانند جهت اطلاع دقیق از قیمت سجاده فرش ها با کارشناسان ما در این زمینه در ارتباط باشند. قیمت های ارائه شده زیر مربوط به فروردین ماه می باشد.

شانه
تراکم
بافت
جنس نخ
قیمت هر متر فرش مسجدی
700
3000
HCP دستباف گونه
100% اکریلیک
4.980.000
700
3000
HCP دستباف گونه
100% اکریلیک
4.480.000
500
3000
واندویل
100% اکریلیک
4.380.000
500
2550
واندویل
100% اکریلیک
4.280.000
500
1200
واندویل
100% اکریلیک
3.980.000

لوگوی مشتریان نام آشنایی که به محراب نقش اعتماد کرده اند

این فهرست اهم برندهایی است که در طول فعالیت ۲۰ ساله محراب نقش، به ما اعتماد کرده‌اند.

دانشگاه علمی کاربردی لوگوی معاونت بهداشت لوگوی دانشگاه شیراز دفتر امور شاهد و ایثارگران سازمان بیمه سلامت ایران سازمان سما سازمان بازنشستگی کارکنان فولاد بیمه پاسارگاد شرکت مخابرات ایران اداره کل اوقاف و امور خیریه بانک ملت دانشگاه حضرت معصومه مسجدکالا سازمان امور مالیاتی کشور مرکز رسیدگی به امور مساجد هلال احمر شرکت مخابرات استان اصفهان مجتمع فولاد کویر شرکت ارتباطات زیرساخت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

تخفیف و خدمات فروش سجاده فرش 

شرکت محراب نقش به مناسبت فرارسیدن ایام عزای حسینی، کلیه محصولات خود را با تخفیف ویژه عرضه می‌کند. تمامی این محصولات از بهترین نوع نخ صد در صد اکرولیک هیت ست شده می باشند.

شگفتانه محراب نقش

بن هدیه 50 میلیون ریالی به مناسبت ماه محرم با فروش فرش سجاده ای در قم.

مشاوره آنلاین و رایگان

مشاوران و کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. 09133617256

فروش نقد و اقساط سجاده فرش در قم

فروش فرش سجاده ای در قم را متناسب با هر توان مالی به صورت نقد و اقساط انجام دهد.

سوالات خرید فرش سجاده ای قم

قیمت سجاده فرش مسجد در قم چقدر است ؟

مشتریان عزیز قمی! جهت آگاهی از قیمت دقیق فرش سجاده ای قم و دیگر استان ها می توانید با همکاران ما در شرکت محراب نقش تماس حاصل نمایید تا لیست قیمت فرش سجاده ای برای شما ارسال شود.

ویژگی های سجاده فرش محراب نقش چیست ؟

ویژه گی های منحصر به فرد محصولات محراب نقش شامل : شست وشوی آسان ، تضمین کیفیت و قیمت ، تولید کننده برتر در فرش سجاده ای ، تنوع در طرح و رنگ و صادر کننده موفق .

طرح ويژه ای برای فروش فرش سجاده ای در قم در نظر گرفته شده؟

بله. 5 میلیون تومان هدیه نقدی به مساجد و مدارس سراسر کشور و طرح همکاری در فروش.

شرکت محراب نقش چند سال سابقه فروش فرش سجاده ای دارد؟

شرکت محراب نقش با بیش از 20 سال سابقه  در زمینه  فروش فرش های سجاده ای در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد .

آیا امکان تعویض سجاده فرش مسجد از قم وجود دارد ؟

بله. برای تعویض فرش های کهنه با فرش سجاده ای نو لازم است فرم تعویض فرش سجاده ای را در سایت سجاده کارپت پر نمایید.

آیا ضمانت نامه ای برای کیفیت فرش سجاده ای وجود دارد ؟

محراب نقش برای تمامی محصولات خود  ضمانت نامه کیفیت بافت و مواد اولیه  برای مشتریان ارائه میدهد.

چه تعداد طرح فرش شرکت محراب نقش ارائه داده است؟

این شرکت، بیش از 80 نوع طرح فرش سجاده ای و فرش تشریفات ارائه داده است.

 هدف ما آبادانی بهشت زمین یعنی مسـاجد است

محراب نقش همدم سجده های عاشـــقانه ی شما