ابعاد سفارشی فرش سجاده ای مسجد، طرحی دیگر از شرکت محراب نقش کاشان

ابعاد سفارشی فرش سجاده ای مسجد برای بسیاری از متولیان مساجد و کسانی که می‌خواهند برای مکان‌های عبادی فرش سجاده ای تهیه کنند، مهم است.
شرکت فرش  سجاده ای محراب نقش کاشان، با توجه به این نیاز مشتریان، با به‌کارگیری تکنولوژی روز دنیا و بهره‌گیری از بهترین طراحان، طرح جدیدی را ویژه مساجد سراسر کشور در نظر گرفته است.

فرش سجاده محراب نقش کاشان

ابعاد سفارشی فرش سجاده ای، مناسب برای تمام اماکن مذهبی

شما با شرکت در طرح « ابعاد سفارشی فرش سجاده ای»، می‌توانید مطابق با طول و عرض مسجد، اندازه  دلخواهی را برای فرش سجاده ای مسجد خود تعریف کنید و فرش سجاده ای را به‌صورت 9متری، 12 متری، 15 متری و  بیشتر، تحویل بگیرید. پس از محاسبه توسط کارشناسان و  طبق ابعاد استاندارد فرش سجاده ای، تعداد مشخصی از قطعات سجاده فرش، در اندازه‌ای که شما سفارش داده‌اید، تولید می‌شود.

شستشو و جابه‌جایی آسان با ابعاد سفارشی فرش سجاده ای

با این طرح می‌توانید، شاهد سهولت در جابجایی و شستشوی آسان‌تر فرش‌های سجاده ای خود باشید. اگر هرگونه کثیفی یا پارگی در یکی از قطعات سجاده فرش مشاهده کردید، به‌آسانی می‌توانید همان قطعه را جابه‌جا کرده و ترمیم کنید.

در این طرح، پس از مشخص شدن ابعاد سفارشی فرش سجاده ای، تولیدکننده وارد مرحله بافت می‌شود. انتخاب جنس نخ نیز با خود مشتری است. شرکت محراب نقش کاشان از مرغوب‌ترین و بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند. نخ صد در صد اکرولیک، هیت ست شده و بدون پرز. سجاده فرش‌هایی که برای سال‌های طولانی استحکام و دوام دارند و لذت لحظه‌های معنوی شما را دوچندان می‌کنند.
همچنین شما شاهد نصب صحیح و متناسب با محیط مسجدتان توسط نصابان با تجربه  محراب نقش کاشان خواهید بود.

برای سفارش و خرید سجاده فرش همین حالا با ما تماس بگیرید!

09133617256
09133899519
03154751365

هدف ما آبادانی بهشت زمین، یعنی مساجد است

نقش خاطره‌ای به‌یادماندنی از خرید سجاده فرش، با محراب نقش